شرکت های زیر مجموعه

شرکت NGco (نور گستر) : شرکت نورگستر درسال 1368 در تهران تاسیس شد. این شرکت مجموعا دارای 200 نفر نیروی انسانی است و دوگروه از چراغ های اسپرت را تولید میکند : چراغ جلو اسپرت و خطر عقب اسپرت. شرکت نورگستر طراح و تولیدکننده انواع چراغ های خودروهای سواری مختلف است.

شرکت مدرن : گروه پژوهش صنعت مدرن درتاريخ 1370/9/16 در اداره ثبت شركتها با موضوع  ايجاد وراه اندازي كارخانه توليدي و صنعتي به منظور ساخت و توليد چراغ جلو خودرو سبك و سنگين و موتور سيكلت تاسيس گرديد. این شرکت افتخار همکاری بلند مدت با خودروسازان داخلی نظیر ایران خودرو و سایپا را دارا می باشد و در حال حاضر با ظرفیت بالغ بر شش میلیون چراغ اصلی و آینه های جانبی خودرو در سال، از تامین کنندگان اصلی خودروسازان کشور محسوب میشود.

شرکت فن آوران : شرکت فن آوران پرتو الوند از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را با هدف ساخت و تولید انواع قالب های صنعتی شروع کرده و سپس با خرید ماشین آلات و بهره گیری از تکنولوژی CAD CAM توانست پیشرفت های چشمگیری در این زمینه بدست آورد و خدمات ارزنده ای را به صنعت کشور ارائه نماید.

شرکت کروز : شرکت کروز از بدو پیدایش خود در سال 1361 تا به امروز که بیش از 12000 نفر پرسنل دارد، استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است: تامین قطعات و سیستم های با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی.