قوانین و مقررات

قوانین و مقررات:

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پارس تجهیز می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب ، عکس ها و مقالات این سایت پیگرد قانونی دارد.

فروشگاه کارمی در خصوص حفظ اطلاعات خصوصی افراد متعهد می باشد.

مشتریان گرامی فروشگاه کارمی شما می توانید محصولات ما را از طریق وب سایت و یا صفحه اینستاگرام دیدن فرمایید و سفارشات خود را ثبت کنید.

هرگونه استفاده از امکانات کارمی به معنی قبول شرایط و قوانین مربوط به استفاده از خدمات این سایت است.

شرایط و نحوه ارسال فروشگاه کارمی :

فروشگاه کارمی سفارش شما مشتریان گرامی را از طریق پست ،تیپاکس و یا باربری ارسال میکند.

سفارشات ثبت شده در روزهای کاری بسته بندی و ارسال میشود.

مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری 24 الی72 ساعت در روزهای کاری به طول می انجامد .

نکات مهم هنگام تحویل کالا : کلیه محصولات فروشگاه کارمی از نظر سلامت فیزیکی و الکتریکی بررسی شده و توسط افراد با تجربه برای اینکار تست و سپس وارد مرحله بسته بندی و ارسال میشود .

در صورت مغایرت نام نام خانوادگی درج شده بر روی بسته ، از دریافت بسته خودداری نمایید و مراتب را به فروشگاه کارمی اطلاع دهید.

شرایط خرید از فروشگاه کارمی :

  • مشتریان گرامی خواهشمند است قبل از سفارش گذاری شرایط مربوط به پرداخت ، روش های ارسال و گارانتی محصولات را مطالعه فرمایید . پس از ثبت سفارش موارد فوق ، خوانده شده توسط مشتری تلقی میگردد.
  • فروشگاه کارمی به همراه کاربران سایت و مشتریانش تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده هستند.
  • مشتریان محترم میتوانید بعد از انتخاب محصولات مورد نظر به چهار روش زیر اقدام به سفارش گذاری نمایند
  • از طریق وب سایت carmelights.com
  • از طریق صفحه اینستاگرام  carmelights
  • از طریق پیام رسان واتساپ
  • از طریق تماس تلفنی با شماره درج شده در قسمت “تماس با ما”
  • لغو سفارش محصول زمانی امکان پذیر است که محصول سفارش گذاری شده در مرحله پردازش باشد ، در غیر اینصورت اگر محصول انتخابی شما ارسال شده باشد امکان لغو سفارش وجود ندارد و اگر خواستار لغو سفارش باشید 25 ٪ از مبلغ فاکتور شما جهت بسته بندی و کرایه حمل محصول به پست کسر میگردد.
  • سفارش هایی که تا قبل از ساعت 12 روز های شنبه تا 5 شنبه نهایی میشوند در همان روز پردازش و نسبت به ارسال سفارش اقدام میگردد . سفارش هایی که بعد از ساعت 12 و در روزهای تعطیل نهایی میشوند در اولین روز کاری پس از آن پردازش و ارسال میشوند.
  • در صورت موجود نبودن کالا در انبار کارمی ، ظرف ۴۸ ساعت وجه پرداختی به حساب مشتری بازگردانده می‌شود. در صورت تمایل مشتری به باقی ماندن سفارش در حالت پردازش شده، کارشناسان کارمی طی یک هفته برای تامین کالا تلاش خواهند نمود.
  • زمان ارسال سفارشات عمده یا سفارش کالای ناموجود در سایت با شرایط مندرج در این صفحه متفاوت بوده و مشتری بایستی به صورت تلفنی از شرایط آن اطلاع کسب نماید.
  • به دلیل عدم ثبات قیمت ها و نواسانات در بازار، قیمت محصولات لحظه ای بوده و فروشگاه کارمی بروزترین قیمت ها را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد داد. در صورت تغییر قیمت در وب سایت و شبکه های اجتماعی فروشگاه کارمی مجاز به تغییر قیمت در فاکتور مشتری میباشد و همواره آخرین قیمت معیار قیمت فروش میباشد قیمت های قبل فاقد اعتبار میباشند.
  • خسارت احتمالی ناشی از هرگونه اشتباه در اعلام آدرس و اطلاعات تماس به فروشگاه کارمی و عدم حضور گیرنده به همراه کارت شناسایی هنگام تحویل مرسوله به آدرس اعلام شده، به عهده‌ی خریدار است.
  • فروشگاه کارمی محصولات را قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست کرده و در نهایت دقت بسته بندی می نماید. هیچ گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات بر عهده فروشگاه کارمی نمی باشد.
  • فروشگاه کارمی محصولات الکترونیکی را توسط نیروهای مجرب برای این کار، تست و سپس به مرحله بسته بندی ارجاع میدهد تا کلیه سفارشات را در نهایت صحت وسلامت و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند.
  • مشتری موظف است هنگام تحویل‌گیری مرسوله و قبل از ترک محل توسط مامور تحویل دهنده (کارمند پست، کارمند تیپاکس، پیک موتوری) کالای ارسال شده را مورد بازبینی کامل قرار دهد و در صورتی‌که هرگونه پارگی یا باز شدگی و آسیب دیدگی در بسته‌بندی مشاهده نمود از قبول مرسوله خودداری و نسبت به تنظیم صورتجلسه با مامور تحویل دهنده اقدام نماید. در غیر این‌صورت عواقب آن به عهده مشتری خواهد بود.
  • تمامی محصولات خریداری شده را پس از باز نمودن بسته‌بندی از لحاظ فیزیکی بررسی و سلامت فیزیکی آن را تایید نمایید. در مورد کالاهای الکترونیکی، قبل از نصب نمودن محصول روی خودرو با اتصال صحیح محصول به باتری خودرو از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. در صورتی‌که قطعه روی خودرو نصب شده باشد و سپس عملکرد آن تست شده باشد در صورت وجود هرگونه ایراد در عملکرد آن، کارمی از باز پس گیری آن امتناع خواهد نمود. توجه نمایید که برای تست صحت عملکرد این محصولات نبایستی سیم محصول کوتاه و تا حد امکان از حالت پلمپ خارج گردد.
  • در صورت بروز اتفاقاتی نظیر سیل، زلزله، آتش سوزی و حوادث از این قبیل فروشگاه کارمی هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
  • با توجه به اینکه محل ثبت و تنظیم قرارداد فروش کالا شهر تهران (محل حضور فروشگاه کارمی) است، هرگونه اعتراض و پیگیری‌های قانونی و حقوقی پیرامون کالای خریداری شده در شهر محل فروشگاه (تهران) باید انجام گیرد.

شرایط گارانتی فروشگاه کارمی

گارانتی: به مجموعه تعهداتی گفته می شود که فروشنده در قبال وقوع هرگونه ایراد ناشی از کیفیت نامطلوب مواد و یا فرآیند نامناسب ساخت محصول خود، تحت شرایط و زمان خاص، جهت رفع آن چه از طریق تعمیر و چه از طریق تعویض قطعات بر عهده می گیرد. در این حالت هزینه های تحمیل شده بر عهده فروشگاه کارمی است.

  • مشتری موظف است در هنگام خرید به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا اقدام نماید .
  • با توجه به اینکه اکثر کالاهای ارسال شده قبلا توسط کارشناسان فروش مورد تست قرار می گیرد لذا صحت کارکرد اولیه قطعات به تایید کارشناسان فروش سایت رسیده است.
  • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و فروشگاه مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  • فروشگاه کارمی بر اساس تشخیص کارشناس خدمات پس از فروش خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.
  • اقدامات لازم در خصوص گارانتی محصول مستلزم صرف زمان می باشد که زمان تعمیر به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
  • مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری می باشد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بر عهده مشتری می باشد.
  • قطعاتی مورد تایید می باشد که در محدوده زمانی گارانتی قرار داشته باشد.
  • به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت‌نامه الزامی می‌باشد. در خصوص کالاهایی که فاقد ضمانت نامه می باشد ارسال اصل فاکتور فروش که شماره کالا روی آن در ج شده ضروری می باشد. لازم به ذکر است نباید شماره کالا بر روی قطعه ، تاریخ گارانتی و … مخدوش شده باشد.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی و دیگر متعلقات نمی شود.
  • انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
  • هرگونه تغییردر محصول و باز کردن یا تعمیر محصول ، آن محصول را از گارانتی خارج می نماید.
  • برای هر محصول با توجه به نوع و ماهیت آن شرایط خاصی برای گارانتی آن در نظر گرفته می شود که در توضیحات آن محصول آورده شده است.
  • روش های ارسال :فروشگاه کارمی برای ارسال سفارشات به تهران و شهرستان ها از طریق پست سفارشی، شرکت تیپاکس و باربری اقدام می کند .در صورت انتخاب گزینه پرداخت در محل توسط خریدار ، مشتری موظف است 30 درصد مبلغ فاکتور خود را پرداخت نماید .امکان ارسال سفارشات برای مشتریان تهران توسط پیک موتوری ، اسنپ باکس و سرویس اتوپیک تپسی امکان پذیر است .شرایط ارسال توسط تیپاکس :شبکه گسترده توزیع و جمع‌آوری شرکت تیپاکس دارای خدماتی به شرح زیر است:
    • از آنجا که سرویس‌های تیپاکس کاملاً درب به درب است، سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند،درب منزل و به رایگان تحویل داده می‌شوند.
    • مشتریانی که آدرس آنها در خارج از بافت شهری در شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش خود با شرایط توافقی اقدام کنند.
    • تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.
    • پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر  تک مسیره به طور معمول ۲۴ ساعته است.
    • تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور محسوب می‌شوند، سرویس‌دهی را در۴۸ تا ۷۲ ساعت به انجام می‌رساند.
    • پس از رسیدن محموله به شهر شما، کارمند تیپاکس دو مرتبه به درب منزل‌تان مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور، سفارش به مرکز تیپاکس شهر مورد نظر بازمی‌گردد. پس از آن مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز تیپاکس مراجعه و سفارش خود را دریافت نماید در غیر این ‌صورت سفارش به آدرس فروشگاه کارمی باز میگردد و مشمول اخذ جریمه می‌گردد.

    شرایط ارسال توسط پست

    پست سفارشی و پیشتاز

    شما می‌توانید سفارش‌تان را از طریق سرویس‌های شرکت پست (پست پیشتاز و سفارشی) دریافت نمایید. جدول زیر زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی، پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، را با توجه به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش نشان می‌دهد.

    پست پیشتاز :

    روش ارسال تهران شهرستان
    پست پیشتاز 1 الی 2 روز 2 الی 4 روز
    پست سفارشی 2 الی 3 روز 3 الی 6 روز

    پس  از تحویل سفارش به پست، مامور پست یک مرتبه جهت تحویل به آدرس اعلام شده توسط مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری، مرسوله به مرکز پستی شهر شما می‌گردد. پس از آن مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش را دریافت نماید. در غیر این صورت سفارش به آدرس فروشگاه کارمی لایت بازگشته و مشمول اخذ جریمه می‌گردد. لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله خود از طریق آدرس زیر رهگیری نمایید: newtracking.post.ir هزینه‌ی تقریبی ارسال از طریق پست (سفارشی یا پیشتاز)، هنگام تکمیل سفارش و انتخاب نحوه‌ی ارسال به اطلاع مشتری می‌رسد. لطفا توجه داشته باشید که این هزینه را شما به شرکت پست می‌پردازید و درآمد شرکت پست بابت خدمات محسوب می‌شود.

    پیک موتوری

    مشتریان محترم ساکن تهران می‌توانند سفارش خود را از طریق پیک موتوری ، اسنپ باکس و سرویس اتوپیک تپسی دریافت نمایند. در این‌صورت سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان خواهد رسید. قبل از ارسال توسط پیک موتوری از طرف فروشگاه کارمی جهت هماهنگی برای تحویل کالا با شما تماس گرفته می‌شود.

    روش های پرداخت

    روش های پرداخت

    پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

    کاربران فروشگاه کارمی می‌توانند هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت در سایت کارمی، هزینه سفارش خود را به‌صورت آنلاین پرداخت نمایند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش بوده و سفارش به‌صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

    در صورتی که پرداخت مبلغ سفارش از طریق اینترنتی انجام شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

    لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

    • مراحل پرداخت اینترنتی

    کاربران محترم سایت کارمی می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود؛ که پس از وارد کردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

    • شماره ۱۶ رقمی کارت

    این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

    • رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

    برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

    رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد نموده و سپس بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. بعد از آن در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب نمایید.

    • کد CVV2

    این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانکی شما درج شده است. همچنین هنگام تعیین یا تغییر رمز اینترنتی کارت، کد CVV2 به اطلاع شما می‌رسد.

    • تاریخ انقضا

    تاریخ انقضا هم روی اکثر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

    تذکر مهم: هنگام استفاده از درگاه هاي پرداخت الكترونيكي، كاربران از طريق كنترل محتواي آدرس بار ( Address Bar) مرورگر ( Browser) خود مطمئن شوند از پروتكل امن https به جاي پروتكل ناامن http استفاده مي شود و در عين حال كاربران حتماً از صفحه كليد مجازي موجود در سايت براي ورود اطلاعات بهره برند.

    شایان ذکر است کلیه مراحل پرداخت از طریق درگاه در وبسایت بانک انجام میپذیرد و هیچگونه اطلاعات حساب مشتری در وب سایت کارمی وارد و ذخیره نمی شود.

    پرداخت به صورت انتقال کارت به کارت

    مشتریان محترم می توانند پس از ثبت سفارش مبلغ سفارش را به شماره کارت زیر واریز نموده و کد رهگیری آن را از طریق تماس تلفنی یا پیام کوتاه به

    اطلاع بدهند.

    6104
    3372
    7855
    6699

    نزد بانک ملت

    به نام آقای مهدی زندی آتشبار

     

    پرداخت در محل هنگام تحویل

    به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به‌صورت اینترنتی یا کارت به کارت انجام دهند. با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، کارمی این امکان را نیز فراهم آورده است.

    نکته : پرداخت در محل فقط از طریق ارسال با شرکت تیپاکس امکان پذیر است و مشتری میباسیت 30 درصد مبلغ فاکتور خود را پرداخت نماید.

قوانین و مقررات