روش های ارسال

روش های ارسال :

فروشگاه کارمی برای ارسال سفارشات به تهران و شهرستان ها از طریق پست سفارشی، شرکت تیپاکس و باربری اقدام می کند .

در صورت انتخاب گزینه پرداخت در محل توسط خریدار ، مشتری موظف است 30 درصد مبلغ فاکتور خود را پرداخت نماید .

امکان ارسال سفارشات برای مشتریان تهران توسط پیک موتوری ، اسنپ باکس و سرویس اتوپیک تپسی امکان پذیر است .

شرایط ارسال توسط تیپاکس :

شبکه گسترده توزیع و جمع‌آوری شرکت تیپاکس دارای خدماتی به شرح زیر است:

  • از آنجا که سرویس‌های تیپاکس کاملاً درب به درب است، سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند،درب منزل و به رایگان تحویل داده می‌شوند.
  • مشتریانی که آدرس آنها در خارج از بافت شهری در شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش خود با شرایط توافقی اقدام کنند.
  • تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.
  • پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر  تک مسیره به طور معمول ۲۴ ساعته است.
  • تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور محسوب می‌شوند، سرویس‌دهی را در۴۸ تا ۷۲ ساعت به انجام می‌رساند.
  • پس از رسیدن محموله به شهر شما، کارمند تیپاکس دو مرتبه به درب منزل‌تان مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور، سفارش به مرکز تیپاکس شهر مورد نظر بازمی‌گردد. پس از آن مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز تیپاکس مراجعه و سفارش خود را دریافت نماید در غیر این ‌صورت سفارش به آدرس فروشگاه کارمی باز میگردد و مشمول اخذ جریمه می‌گردد.

شرایط ارسال توسط پست

پست سفارشی و پیشتاز

شما می‌توانید سفارش‌تان را از طریق سرویس‌های شرکت پست (پست پیشتاز و سفارشی) دریافت نمایید. جدول زیر زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی، پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، را با توجه به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش نشان می‌دهد.

پست پیشتاز :

روش ارسال تهران شهرستان
پست پیشتاز 1 الی 2 روز 2 الی 4 روز
پست سفارشی 2 الی 3 روز 3 الی 6 روز

پس  از تحویل سفارش به پست، مامور پست یک مرتبه جهت تحویل به آدرس اعلام شده توسط مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری، مرسوله به مرکز پستی شهر شما می‌گردد. پس از آن مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش را دریافت نماید. در غیر این صورت سفارش به آدرس فروشگاه طمطراق بازگشته و مشمول اخذ جریمه می‌گردد. لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله خود از طریق آدرس زیر رهگیری نمایید: newtracking.post.ir هزینه‌ی تقریبی ارسال از طریق پست (سفارشی یا پیشتاز)، هنگام تکمیل سفارش و انتخاب نحوه‌ی ارسال به اطلاع مشتری می‌رسد. لطفا توجه داشته باشید که این هزینه را شما به شرکت پست می‌پردازید و درآمد شرکت پست بابت خدمات محسوب می‌شود.

پیک موتوری

مشتریان محترم ساکن تهران می‌توانند سفارش خود را از طریق پیک موتوری ، اسنپ باکس و سرویس اتوپیک تپسی دریافت نمایند. در این‌صورت سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان خواهد رسید. قبل از ارسال توسط پیک موتوری از طرف فروشگاه کارمی جهت هماهنگی برای تحویل کالا با شما تماس گرفته می‌شود.

روش های پرداخت

روش های پرداخت

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

کاربران فروشگاه کارمی می‌توانند هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت در سایت کارمی، هزینه سفارش خود را به‌صورت آنلاین پرداخت نمایند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش بوده و سفارش به‌صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

در صورتی که پرداخت مبلغ سفارش از طریق اینترنتی انجام شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

  • مراحل پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت کارمی می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود؛ که پس از وارد کردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

  • شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

  • رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد نموده و سپس بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. بعد از آن در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب نمایید.

  • کد CVV2

این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانکی شما درج شده است. همچنین هنگام تعیین یا تغییر رمز اینترنتی کارت، کد CVV2 به اطلاع شما می‌رسد.

  • تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی اکثر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

تذکر مهم: هنگام استفاده از درگاه هاي پرداخت الكترونيكي، كاربران از طريق كنترل محتواي آدرس بار ( Address Bar) مرورگر ( Browser) خود مطمئن شوند از پروتكل امن https به جاي پروتكل ناامن http استفاده مي شود و در عين حال كاربران حتماً از صفحه كليد مجازي موجود در سايت براي ورود اطلاعات بهره برند.

شایان ذکر است کلیه مراحل پرداخت از طریق درگاه در وبسایت بانک انجام میپذیرد و هیچگونه اطلاعات حساب مشتری در وب سایت کارمی وارد و ذخیره نمی شود.

پرداخت به صورت انتقال کارت به کارت

مشتریان محترم می توانند پس از ثبت سفارش مبلغ سفارش را به شماره کارت زیر واریز نموده و کد رهگیری آن را از طریق تماس تلفنی یا پیام کوتاه به

اطلاع بدهند.

6104
3375
2510
1968

نزد بانک ملت

به نام آقای مهدی زندی آتشبار

 

پرداخت در محل هنگام تحویل

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به‌صورت اینترنتی یا کارت به کارت انجام دهند. با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، کارمی این امکان را نیز فراهم آورده است.

نکته : پرداخت در محل فقط از طریق ارسال با شرکت تیپاکس امکان پذیر است و مشتری میباسیت 30 درصد مبلغ فاکتور خود را پرداخت نماید.